• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

پریز جاروبرقی مرکزی آسایش

پریز اتوماتیک

معرفی محصول جدید؛ پریز اتوماتیک

کارخانه جاروی مرکزی آسایش، همواره تولید سیستم های به روز و پیشرو در صنعت جاروبرقی مرکزی را سرلوحه کار خود قرار داده. تمام تلاش خود را با بکارگیری نیروهای توانمند بکار گرفته است تا بتواند گامی نوین در تولید محصولات جدید را برداشته باشد.

یکی از محصولات به روز سیستم جاروی مرکزی، پریزهای اتوماتیک می باشد. در این نوع از پریزها با توجه به تکنولوژی روز دنیا سعی شد تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از این سیستم استفاده نمایند.

ویژگی‌ محصول

نوع کاربری این پریزها بدینگونه می باشد که شلنگ خرطومی سیستم جاروی مرکزی در داخل پریز و لوله های تأسیسات اجرا شده. تنها کافیست کاربر پس از باز نمودن درب پریز اتوماتیک لوله خرطومی را به بیرون کشیده و شروع به نظافت محیط نماید. کاربر می تواند به راحتی با قراردادن دست خود بر روی لوله خرطومی با کمک مکش دستگاه، لوله خرطومی را به داخل پریز باز گرداند. سپس تنها کافیست درب پریز بسته شود تا دستگاه بصورت خودکار خاموش گردد.

در این نوع پریزها دیگری نیازی به جابجایی لوله خرطومی در منازل نمی‌باشد. همانطور که در بالا ذکر شد لوله خرطومی در داخل سیستم لوله کشی جارو مرکزی قرار گرفته است. شایان ذکر است پریزهای اتوماتیک تولید شده در کارخانه جاروی مرکزی آسایش دارای شلنگ خرطومی به طول 12 یا 15 متر بوده. به راحتی کاربر می تواند به تمامی نقاط خانه جهت نظافت دسترسی داشته باشد.

این سیستم یکی از جدیدترین محصولات جاروبرقی مرکزی در جهان و ایران بوده. با توجه به نیاز زندگی مبنی بر افزایش امکانات رفاهی در منازل، این سیستم بسیار جذاب و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.