26
دی

مصاحبه دکتر رفعتی با خبرگزاری خبر ایران

خبرایران : مدیر فروش شرکت جارو مرکزی آسایش در خصوص جاروی مرکزی گفت: این دستگاه شامل یک موتور مکنده است که داخل تراس یا پارکینگ نصب می‌شود و لوله‌کشی آن در تاسیسات ساختمان بدون نیاز به حمل و نقل ، فاقد آلودگی صوتی و گرد و خاک حاصله می‌باشد. اجرا می‌گردد.

 

سعید رفعتی مدیرفروش شرکت جارو مرکزی آسایش درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت آسایش تولیدکننده انواع مکنده‌های مرکزی و صنعتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ بصورت تخصصی با توجه به نیاز داخلی کشور در خصوص دستگاه های پیشرفته نظافتی شکل گرفته و امروز توانسته با گسترش فضای کارخانه، خط تولید و احداث کارخانه جدید اقدام به تولید محصولات پیشرفته نظافتی نماید.

وی درتوضیح کارکرد جاروی مرکزی تصریح کرد : جاروی مرکزی عبارت است از یک سیستم مکش مرکزی به منظور نظافت ساختمان و ارسال زباله از طریق لوله‌های داخل دیوار به محلی دور از منزل می‌باشد و به همین منظور پریزهای مکنده در سرتاسر ساختمان تعبیه شده که توسط لوله‌های توکار به دستگاه مکنده مرکزی منتقل می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان

مدیرفروش شرکت جارو مرکزی آسایش عنوان داشت: از جمله مزایای این جاروی مرکزی می‌توان به «عمر مفید بالای دستگاه»،«مصرف انرژی کمتر باراندمان بالا»، «امکان نظافت تمام نقاط ساختمان»، «سهولت دراستفاده بدون نیاز به جابجایی دستگاه»، «امکان استفاده همزمان چند نفر از این جارو» ، «بی سرو صدا بودن» و «جلوگیری از آلودگی صوتی» اشاره کرد.

شما می‌توانید ادامه این گزارش را در سایت خبرگزاری خبر ایران مطالعه کنید.

https://www.khabareiran.ir/news/61613/