• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

جاروبرقی دائم کار آسایش

جاروبرقی صنعتی دائم کار

محصول جاروبرقی دائم کار

کارخانه‌ی آسایش که تولید کننده تخصصی مکنده‌های صنعتی است. جارو مرکزی آسایش با تکیه بر توان طراحی و تولید خود قادر است نیاز مشتریان به دستگاه‌های مکنده‌ عرضه نماید.

جارو برقی دائم‌کار صنعتی جدیدترین محصول شرکت آسایش است. سال‌ها تجربه و دانش در طراحی و تولید مکنده‌ها در سطوح مختلف کاربری اکنون در ساخت این محصول به‌کار گرفته شده‌.

تکنولوژی این محصول

ساید چنل

این دستگاه بسیار قدرتمند با تکنولوژی موتور پیشرفته‌ی «ساید چنل» خود امکان استفاده به صورت دائم‌کار را فراهم می‌نماید.

از سوی دیگر مجهز بودن این دستگاه به «شیکر اتوماتیک» امکان نظافت فیلتراسیون را به صورت خودکار ایجاد می‌‌نماید. این دستگاه مجهز به سیستم فیلتراسیون تریپل است. این فیلتراسیون امکان طراحی فیلترهای اختصاصی برای مصارف و صنایع متفاوت، قابلیت پاسخگویی به هرصنعت و نیازی را برای این دستگاه فراهم می‌کند.

مهمترین تکنولوژی به‌کار رفته در این محصول موتورهای ساید‌ چنل است. موتورهای ساید چنل که به عنوان پمپ‌های خلاء  نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند فشارهای مکشی یا دمشی بسیار بالایی ایجاد کنند.

این دستگاه در دو تیپ با دو قدرت موتور متفاوت ارائه‌ می‌شود. مکش بالا، مخزن زباله‌ی بزرگ و 120 لیتری از دیگر ویژیگی‌های این دستگاه قدرتمند است.

با داشتن چرخ‌ و کابل برق بلند امکان جابجایی راحت آن میسر است و با برق سه‌فاز کار می‌کند. دستگاه همچنین دارای کنترل‌ فاز و کلید محافظ جان است. همه این ویژیگی‌ها و قابلیت‌‌ها باعث‌شده است تا این دستگاه مخصوص مصارف سنگین به محصولی ایده‌آل برای کاربری‌های صنعتی تبدیل شود.

سابقه تولیدی ما

شرکت آسایش که با توجه به نیازهای کشور در خصوص‌ دستگاه های مکنده نظافتی فعالیت خود را از سال 78 آغاز کرده. اکنون پس از سالها تلاش بزرگترین تولیدکننده‌ی مکنده‌های نظافتی با بیش از هفتاد نمایندگی فعال در سرتاسر ایران می‌باشد. با تولید این محصول گامی جدید در تولید محصولات پیشرفته‌ی نظافتی برداشته است.

جهت دریافت مشاوره و خرید این محصول می‌توانید جهت مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان ما با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.