• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

فواید استفاده از جارو مرکزی آسایش

فواید استفاده از سیستم جاروی مرکزی

جارو برقی مرکزی آسایش نسل جدید جاروی های برقی است. در این سیستم از جارو مشکلات نسل قدیم برطرف گردیده است. به طور مثال صدای تولید شده به هنگام استفاده از جارو برقی مرکزی یکی از مشکلات ساکنین اپارتمان است و مزاحمتی را برای انان ایجاد میکند. در سیستم جارو مرکزی این مشکل برطرف شده است و به علت نصب جارو مرکزی در خارج از  فضای خانه دیگر صدای موتور جاروبرقی را نخواهید شنید و در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید منزل خود را نظافت نمایید.

سهولت در به کارگیری از دیگر فواید استفاده از جارو مرکزی اسایش است به طوری که شما برای نظافت منزل خود کافیست درب پریز جارو را باز کرده، شلنگ آن را خارج نمایید و به نظافت منزل بپردازید و پس از اتمام نظافت، دست خود را در جلوی شلنگ خرطومی قرار داده تا با نیروی مکش دستگاه شلنگ به داخل پریز باز گردد. این تکنولوژی که به آن پریز اتوماتیک میگویند نظافت منزل را برای افراد بسیار اسان نموده است.

کمک به حفظ سلامتی دستگاه تنفسی از دیگر مزایای این سیستم است. تحقیقات نشان داده است که جاروهای خانگی به دلیل انتشار گرد و غبار در فضای خانه یکی از عوامل بیماری های تنفسی است. در سیستم جارو مرکزی به دلیل انتقال هوای مکش شده به خارج از منزل ، هیچگونه گرد و غباری در محیط منزل پراکنده نمیگردد.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.