• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

نسل جدید جارو برقی مرکزی

نسل جدید جاروهای مرکزی

در نسل جدید جاروهای مرکزی دستگاه مکنده جاروی مرکزی در هر فضایی بیرون از واحد ساختمانی بطور مثال  در تراس، انباری، پارکینگ و غیره قابل نصب می باشند.

مخزن‌های ذخیره زباله در دستگاه‌های مکنده فقط نیاز است بصورت نرمال هر سه ماه یکبار مخزن تعبیه شده جاروبرقی را تخلیه نمود. که این زمان در واحدهایی با مصرف کمتر، طولانی تر خواهد بود.

نصب و اجرای سیستم جارو مرکزی به این گونه می باشد که از لوله های PVC مخصوصی استفاده شده. این سیستم لوله کشی بصورت مخفی در فضای داخلی دیوارها و به فضای بیرونی واحد انتقال می‌یابد.

نحوه استفاده

این سیستم را به راحتی می توان در ساختمان های در حال ساخت و ساخته شده مورد استفاده قرار داد. واحدهای ساختمانی نیز با توجه به متراژ واحد، پریز و یا پریزهایی تعبیه می گردد. درون پریزها بصورت مخفی از لوله خرطومی با متراژهای مختلف استفاده شده که مصرف کننده می تواند به راحتی از آن استفاده نماید.

جارو مرکزی در نسل جدید خود می‌تواند بصورت تک واحد و یا بصورت تجمیعی نصب گردد و واحدهای ساختمان را از مزایای خود بهره‌مند سازد.

همانطور که در بالا ذکر شد در نسل جدید جاروهای مرکزی از پریزهای اتوماتیک استفاده می گردد. در پریزهای اتوماتیک نیاز به جمع آوری لوله خرطومی در خانه و جابجایی آن نیست. زیرا خرطومی در این نوع از پریزها در داخل پریز تعبیه گردیده. در زمان مصرف با توجه به نیاز، متراژ دلخواهی از لوله خرطومی را به بیرون کشیده و از آن استفاده نماید.

مصرف کنندگان پریز  اتوماتیک آسایش به راحتی پس از نظافت، می توانند با فرآیندی ساده خرطومی را مجدد به داخل پریز برگردانند. درب پریز را بسته و بصورت اتومات سیستم جاروی مرکزی خاموش می گردد.

همه این مزایا باعث گردیده تا در تمامی نقاط جهان و امروزه در ایران بیشتر افراد به سمت استفاده از جاروهای مرکزی روی آورده اند.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.