19
شهریور

قالیچه Watershed: تفسیری از جریان آب به‌روی زمین

design milk

برند قدیمی فرش مکزیکی Odabashian’s آخرین همکاری خود را به اشتراک گذاشته است؛ فرشی به ‌نام Watershed .

این فرش با مشارکت طراح فرانسوی Matali Crasset ساخته شده است. این طراح تصمیم گرفته است بر محیط زیست به ویژه آب و بحران جهانی پیرامون آن تمرکز کند.  کراست در توضیح بیشتر گفت: ایده من برای «Watershed» بیان جریان بود.  آب سرزمینی را ایجاد می‌کند که طبیعت را قادر به رشد می‌سازد. هدف من توضیح این مورد بود که چگونه آب در زندگی ما هر روز مهم تر می‌‌شود.

design milk

طراحی

در حال حاضر، علاقه ماتالی به کار با مناطق است و برای طراح، حوضه های آب نه تنها به خود رودخانه بلکه به تمام درختکاری های اطراف آن اشاره دارد.  او ایده طراحی این فرش را از جریان ثابت در مناظر آبی الهام گرفته است.

design milk

طرح این فرش به صورت بصری جریان آبخیزها را با الگویی ساده ارائه می‌کند. بخش مهمی از تاریخ اوداباشیان به مسیرهای تجاری سنتی مربوط می‌شود .استفاده از پشم و ابریشم نیوزلندی با تکنیک گره تبتی کلاسیک 120 خط، طرح ها را به عنوان نسخه ای از دو فرش زنده تبدیل کرد.

خلاقیت های خاص و جهانی

ماتالی به خلق خلاقیت هایی که هم خاص و هم جهانی هستند احترام می گذارد. این پروژه راه را برای او هموار کرد تا این کار را انجام دهد و در عین حال به او اجازه داد تا طیف های رنگی را آزمایش کند.

من معتقدم که زندگی رنگ است و رنگ ها زندگی.

ماتالی کراست
design milk

این طراح معتقد است که مردم حساسیت زیادی را از دست داده‌اند، عاملی که منجر به آسیب‌هایی می‌شود که طبیعت ما با آن مواجه است.

من عاشق کار با رنگ ها و ریتم ها هستم. طرح این فرش در مورد دعوت از مردم برای تغییر نحوه تعامل آنها با طبیعت است. قانون یک طراح یا هنرمند این است که افراد حساس را تحریک کند و به ما کمک کند تا جنبه های نمادین زندگی را فراموش نکنیم.  به همین دلیل است که قالی‌سازی بسیار جالب است، زیرا می‌توان انواع نمادها و جزئیات نمادین را در آن گنجاند.

ماتالی کراست

دیدار ماتالی کراست از مکزیک

News Today

ریشه ها و تاریخ اوداباشیان که در مکزیک، به ماتالی کراست یک دیدگاه نسبت به صنعت طراحی مکزیک داد.  این طراح سفر به مکزیک در سال 2007 را به یاد می‌آورد، جایی که از یک منطقه فقیر بازدید کرد که با جنب و جوش و اشتیاق برای زندگی شکوفا شد.  برای طراح، دیدن گرسنگی آشکار در چشمان مردم احساس عجیبی داشت. به نظر می‌رسید رنگ‌های اطراف محله در روحیه ساکنان نفوذ کرده است، تضادی که تأثیری بر ماتالی گذاشت.



همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، تمام اجزای خانه در زیبایی منزل شما تاثیر دارند.

با استفاده از سیستم جاروی مرکزی شرکت آسایش،

برای بررسی و خرید انواع جارو مرکزی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

https://asayesh.net/#product


عکاس Deduce Design

مترجم: رومینا بهرامی

1401/06/19