20
شهریور

بهترین دوربین‌های مداربسته برای خانه شما

Biometric update

دوربین‌های امنیتی مقرون‌ به ‌صرفه، با استفاده آسان و نصب آسان به شما این امکان را می‌دهند که از هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید، خانه‌تان را کنترل کنید.

آنها در پاسخ به حرکت، فیلم ضبط می کنند. بنابر این می‌توانید هر چیزی را که در زمان وقوع آن ندیده اید مرور کنید، و برخی می توانند بین افراد، حیوانات خانگی و حتی ماشین ها تمایز قائل شوند. دید در شب این دوربین ها را قادر می سازد تا در تاریکی مطلق ببینند.  برخی از این دوربین‌ها دارای نورافکن‌هایی هستند که می‌توانند حیاط شما را روشن کنند، و برخی از آنها را می‌توان به سیستم‌های امنیتی خانگی با قیمت مناسب متصل کرد.

 این دوربین‌‌ها خیلی آسان نصب می‌شوند و تنظیمات انعطاف‌پذیر و طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی را ارائه می‌دهند. در واقع، پیشنهادات بر اساس محیط بسیار متفاوت است.

در ادامه با چند برند مطرح در این زمینه آشنا می‌شویم.

Arlo pro 4

LB Tech

Arlo Pro 4 تنها نیمی از وضوح تصویر پرچمدار این شرکت یعنی Arlo Ultra را ارائه می دهد، اما نسخه Pro قیمت بسیار مناسب تری دارد.  این مدل جدید شما را از الزام خرید ایستگاه پایه 100 دلاری Arlo آزاد می‌کند. شما باید یک اشتراک Arlo Secure بخرید (2.99 دلار در ماه برای یک دوربین Arlo 9.99 دلار در ماه برای دوربین های نامحدود) تا قفل وضوح بالای ویدیو و توانایی آن برای ضبط ویدیو در فضای ابری، همراه با تعدادی ویژگی دیگر را باز کنید. فضای ذخیره سازی ابری به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای ضبط شده را در هر زمان و مکان تماشا کنید. حتی این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیو‌ها و یا عکس‌ها را در گوشی ذخیره کنید.

Nest CAM

شرکت Nest مدت ‌هاست که برخی از دوربین‌های امنیتی مورد علاقه ما را ارائه کرده است. دوربین Nest Cam جدید برای سال 2021 یک پیشنهاد همه‌چیز تمام با ویژگی‌های عالی است. راه اندازی این دوربین بسیارآسان است. دوربین Nest Cam عملکرد فوق‌العاده‌ای را در هر شرایط نوری ارائه می‌دهد. همچنین، می‌توان آن را در داخل خانه یا حتی محیط بیرونی خانه هم مستقر کرد. یکی از نکات مثبت این دوربین حافظه رایگان آن است. تا زمانی که فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیاز نداشته باشید، مجبور نیستید برای اشتراک هزینه کنید.

Ring Stick Up

باتری Ring Stick Up Cam دارای ارزش زیادی است.  شرکت Ring ویژگی را در این دوربین لحاظ کرده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با استفاده از پنل خورشیدی، باتری دوربین را شارژ کنید. این دوربین می‌تواند دوربین‌های دیگر و هر یک از محصولات نورپردازی هوشمند Ring را فعال کند. این مورد برای آنهایی که در اکوسیستم امنیتی خانه هوشمند Ring سرمایه‌گذاری کرده‌اند، بسیار مفید است.  همانطور که می‌دانید، حجم فضای ذخیره سازی در مورد دوربین های امنیتی خانگی مهم است. برای دریافت فیلم های ضبط شده در فضای ابری باید یک اشتراک بخرید. خوشبختانه، برنامه‌های شرکت Ring نسبتاً ارزان هستند: 3 دلار در ماه برای یک دوربین و یا 20 دلار در ماه برای دوربین‌های نامحدود و نظارت حرفه‌ای بر سیستم امنیتی Ring Alarm – Ring Alarm Pro. شما می‌توانید بر اساس نیازتان اشتراک مورد نظر را تهیه و استفاده کنید.

Deep Sentinel – بهترین دوربین امنیتی با نظارت حرفه‌ایی

Sricam

قیمت دوربین Deep Sentinel، در سایت این شرکت 699 دلار است. ممکن است گران به نظر برسد، اما شامل سه دوربین در فضای باز با صدای دو طرفه است. 

هر زمان که هوش مصنوعی دوربین فعالیت مشکوکی در اطراف خانۀ شما تشخیص دهد، داخل برنامه دوربین یک پیام برای شما ارسال می‌شود.

به کمک این ویژگی می توانید از فعالیت مشکوک مطلع شوید. همچنین می‌توانید به صورت زنده تصویر دوربین را تماشا کنید.

Wyze Cam Pan v2

9to5toys

هوش مصنوعی – تشخیص خودکار سوژه – دید در شب – ضبط خودکار با تشخیص حرکت در محیط – اتصال پایدار به شبکه 5G و …

این ویژگی ها تنها نیمی از برتری این دوربین، نسبت به رقبا را نشان می‌دهد.

Cam Pan v2 جدید تغییر زیادی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته، اما ارتقاهای جزئی آن هم ارزشمند هستند.

اتصال

اتصال پایدار خودش یک ویژگی بسیار مفید است. زمانی که این اتصال از نوع 5G باشد، سرعت و دقت بالا را به همراه دارد. اتصال شبکه Cam Pan v2 از نوع پایدار است. این ویژگی باعث می‌شود تا هیچوقت اتصال بین دوربین و شبکه قطع نشود.

چه زمانی به این ویژگی نیاز پیدا می‌کنم؟

این ویژگی باعث می‌شود تا از سرتاسر دنیا به تماشا و کنترل خانه خود بپردازید.

Wyze Cam v3

وقتی صحبت از دستگاه های امنیتی خانگی مقرون به‌صرفه به میان می آید، شکست دادن Wyze Labs دشوار است. از جمله ویژگی‌های این دوربین می‌توان به دید در شب رنگی و ذخیره‌سازی محلی در صورت ارائه کارت  microSD اشاره کرد. می‌توانید در طرح اشتراکی این شرکت ثبت‌نام کنید تا قفل تمام قابلیت‌های این دوربین برایتان باز شود. از جمله این قابلیت ها می‌توان به فیلم‌برداری پشت سر هم و بدون دوره خنک‌سازی اشاره کرد.  Wyze Cam v3 برای کار کردن به برق AC نیاز دارد. با توجه به ساختار این دوربین، سازندگان آنرا برای استفاده در فضای باز پیشنهاد نمی‌دهند. البته این تنها ویژگی منفی دستگاه نیست!

نیاز به برق AC – ۵ دقیقه استراحت بین ضبط‌ها (مگر اینکه اشتراک بخرید) و اشتراک Cam Plus (1.99 دلار در ماه برای هر دوربین) برای باز کردن قفل همه ویژگی‌ها از جمله ویژگی های منفی این دوربین هستند.

این دوربین ارزان قیمت ساخت شرکت مطرح Amazon است. برخلاف Wyze Cam v3، این دوربین فقط در داخل خانه قابل نصب است.  مانند رقیب خود، گزینه ای برای شارژ باتری وجود ندارد. Blink Mini برای کار کردن باید به برق AC وصل شود. با خرید Blink Sync Module 2 می توانید فضای ذخیره سازی محلی برای چندین دوربین Blink را دریافت کنید. تنها ویژگی مثبت این دوربین سایز کوچک آن است.

Eufy Floodlight Cam 2 Pro

Eufy Floodlight Cam 2 Pro با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و تنظیمات به صحنه می‌آید. با قرار دادن سه عدد floods ( نوار LED ) در بالای دوربین، توان تولید ترکیبی 3000 لومن نور به دستگاه اضافه شده است. در حالی که ظاهر کلی آن کمی ناخوشایند است و قیمت برچسب آن بالاتر از رقبا است، اما Eufy Floodlight Cam 2 Pro نیازی به برنامه اشتراک ندارد.

حدود 90% از دوربین های موجود در بازار نیاز به اشتراک فضای ابری دارند، اما این دوربین هیچ نیازی به خرید اشتراک ندارد!

Ring Floodlight Cam Pro

Tech Gadget Canada

قابلیت تشخیص حرکت سه بعدی با دید پرنده بازی را تغییر می‌دهد. علاوه بر یک دوربین امنیتی عالی، نورافکن های دوتایی این محصول می‌توانند فضای بیرونی شما را با قدرت 2000 لومن روشن کنند. هر کسی که عمیقاً به امنیت خانه Ring یا اکوسیستم های روشنایی هوشمند Ring می پردازد باید به این دستگاه توجه جدی داشته باشد. این دستگاه پرچمدار دوربین‌های برند رینگ است.


– سخن پایانی

اکثر دوربین های امنیتی خانه عملکردهای اولیه یکسانی را انجام می دهند. آنها یک رویداد را شناسایی می کنند، رویداد را ضبط می‌کنند و یک هشدار برای شما ارسال می‌کنند. اما همه آنها به یک شکل عمل نمی‌کنند. برخی از دوربین ها دارای ویژگی های خاصی هستند که فراتر از اصول اولیه است.


منبع: techhive.com