• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

تکنولوژی جارو مرکزی آسایش

تکنولوژی جارو مرکزی آسایش

فیلتراسیون دو مرحله‌ای

در این تکنولوژی، با فیلتراسیون هوا در دو مرحله، کیفیت هوای ورودی موتور به طرز چشمگیری بهبود یافته. همین امر باعث افزایش راندمان موتور و کاهش استهلاک آن می‌گردد. از این تکنولوژی در محصولات صنعتی و خانگی بهره گرفته شده است.

محافظ حرارتی

به جهت بالا بردن عمر کارکرد موتور جاروی مرکزی و پایین آوردن استهلاک، از سنسورهای حرارتی استفاده شده است. در زمان ایجاد بار اضافی و استفاده ناصحیح از سیستم، سنسورهای فوق با عملکرد خود باعث خاموش شدن موتور می‌گردند. این سیستم از آسیب رسانی به موتور جلوگیری می‌نمایند.

تمیز کننده اتوماتیک

این تکنولوژی با بهره‌گیری از یک ویبراتور با دریافت فرمان از برد هوشمند دستگاه کار می‌کند. این سیستم به طور منظم بعد از هر 30 دقیقه استفاده بصورت اتوماتیک روشن می‌شود. این ویبراتور با ایجاد لرزش باعث میگردد که فیلتر دستگاه، همواره در بهترین حالت باشد. همین تمیز کنندگی اتوماتیک باعث می‌گردد موتور از تمام توان خود برای ایجاد مکش استفاده نماید. این تکنولوژی در محصولات سکوت آسایش به کار رفته است.

برد هوشمند

برد هوشمند استفاده شده با پردازش مبتنی بر میکرو کنترلر کار می‌کند. این سیستم امکان مدیریت هوشمند مقدار تقاضای استفاده کنندگان از جاروی مرکزی را فراهم می‌آورد. نقطه قوت این سیستم جلوگیری از استهلاک زود هنگام موتورها و بالابردن توان عملکرد دستگاه براساس تعداد مصرف کنندگان، ساختمان است.

«محصولات شرکت، همگی دارای تکنولوژی جارو مرکزی آسایش می‌باشند»

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید می‌توانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.