• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

جارو مرکزی نسل جدید جارو برقی

1-جارو مرکزی یا جادوی نظافت

تصور کنید که در خانه فقط یک پریز وجود دارد که مخصوص جارو کردن خانه‌ است. تصور عجیبی است اما بیاید فرض را جلوتر ببریم و داخل این پریز یک لوله خرطومی یا شلنگ مخفی با طول زیاد(مثلا 15 متر) در نظر بگیریم. حالا برای نظافت خانه کافی است تا شلنگ را به اندازه‌ی مورد نظر از پریز بیرون بکشیم و با وصل کردن پارویی شروع به نظافت خانه کنیم. بعد که کار تمام شد با کمک دست و مکش دستگاه دوباره لوله خرطومی را به درون پریز بر می‌گردانیم. به همین سادگی!

با این شیوه‌ی نوین و هوشمند نظافت دیگر نه نیازی به جابجایی جارو برقی داریم و نه فضایی را در خانه اشغال می‌کند. حالا شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که این جارو مرکزی چیست و تفاوت آن با جاروبرقی‌های معمولی کجاست؟ مخزن آن کجا قرار دارد؟ چقدر سروصدا دارد؟ در چه زمان‌هایی می‌توان از آن استفاده کرد؟ اینها موضوعاتی هستند که در این مطلب می‌خواهیم به آنها بپردازیم. اگر نسبت به این موضوع کنجکاو هستید تا انتها با ما همراه باشید.

  1. جارو مرکزی چیست و چه اجزایی دارد؟

سیستم جارو مرکزی مزایای زیادی دارد. صدای موتور آن بهینه شده و بسیار کم است و می‌توانید در تمام اوقات شبانه‌روز به جارو و نظافت خانه بپردازید. نیازی نیست دائم مخزن آن را تخلیه کنید، سالی یک یا دو بار کافی است. این سیستم از سه بخش کلی تشکیل شده است که شامل:

  • پریز( اتوماتیک یا معمولی)
  • لوله‌کشی
  • دستگاه مکنده

اینجا بهتر است قبل از ادامه‌ی مطلب به تفاوت پریز اتوماتیک و معمولی اشاره‌ کنیم. در پریز اتوماتیک خرطومی به درون لوله‌کشی متصل به پریز بر می‌گردد، اما در پریز معمولی خرطومی را از بیرون به پریز وصل می‌کنیم. تفاوت دیگر در این است که پریزهای اتوماتیک معمولی با جارو مرکزی‌های تک واحدی همراه هستند و پریزهای معمولی که می‌توانند بیش از یک پریز باشند با جارومرکزی‌های تجمیعی همراه هستند. دقت کنید که در پریز اتوماتیک بازگرداندن خرطومی به درون آن بدون هیچ‌گونه مکانیزمی و فقط با استفاده از مکش دستگاه صورت می‌گیرد. بخش لوله‌کشی (چه در جارو مرکزی تک واحدی و چه در تجمیعی) در زمان انجام تأسیسات ساختمان انجام می‌شود که با توجه به مهیا بودن قطعات مورد نیاز برای انواع موقعیت‌ها کار بسیار آسانی است.

مخزن و موتور را در فضاهای مخفی ساختمان مثل تراس، بالکن، زیر زمین یا پارکینگ نصب می‌کنیم و از معرض دید خارج می‌کنیم. خوب اینجا سوال‌های دیگری ممکن است برایتان پیش آمده باشد.

چطور جارو مرکزی را خاموش یا روشن کنیم؟ روی جاروبرقی‌های معمولی دکمه‌هایی برای اینکار وجود دارد اما در جارو مرکزی چطور؟

  • روی پریز اتوماتیک دکمه‌‌ای قرار دارد برای خاموش و روشن‌کردن به کار می‌رود.
  • در پریز های معمولی کافی است خرطومی رو جدا کنید تا جارو خاموش شود.
  1. جارو مرکزی چه مزایایی دارد؟
  • عدم سرو صدا: خیلی وقت‌ها در استفاده از جاروبرقی‌های معمولی به‌ خصوص روزهای تعطیل یا روزهایی که در آرامش نشسته‌اید پیش می‌آید که صدای گوش‌خراش آن باعث بهم ریختن اوقات آرام شما شود. خیلی وقت‌ها هم صدای بلند جاروبرقی همسایه‌ها را می‌شنوید که یک صبح جمعه مزاحم شماست. جارو مرکزی این مشکل را رفع کرده است. شما می‌توانید در تمام اوقات شبانه‌روز به نظافت خانه بپردازید بی‌آنکه نگران سروصدای آن باشید.
  • دسترسی به سراسر خانه: کلا در استفاده از جارو مرکزی دیگر نگران جابجایی جارو برقی یا کشیدگی سیم آن یا برخوردش با بقیه‌ی اثاث خانه نخواهید بود. با خرطومی‌های بلند آن به همه‌جای خانه برای نظافت دسترسی خواهید داشت.
  • حمل و نقل( سلامت طراحی): کار با جاروبرقی معمولی این مشکل را دارد که برای حمل آن باید خم شد و حالاتی به بدن داد که باعث ایجاد مشکلاتی نظیر کمر درد خواهند شد. اما این مشکلات در جارو مرکزی وجود ندارد.
  • قدرت مکش بالا: با گذشت زمان جاروبرقی‌های معمولی قدرت مکش‌شان کاهش می‌یابد اما جارو مرکزی قدرت مکشش استاندارد است و جریان هوا با سرعت مناسب آشغال‌ها و گرد و غبار را از محیط شما خارج می‌کند.
  • عدم بوی بد: خیلی وقتها حس می‌کنید که جاروبرقی معمولی به دلیل استفاده یا داغ کردن بوی نامطبوعی می‌دهد که می‌تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد با جارو مرکزی دیگر با این مشکل روبرو نخواهید شد.
  • عدم آلودگی هوا: جارو مرکزی بیرون ساختمان نصب می‌شود بنابراین آلودگی ندارد. فیلترهای سه‌لایه‌ی جارومرکزی همه‌ی ذرات و آلاینده‌ها را در خود حبس کرده و از پخش آنها در محیط به دلیل بسته بودن پکیج جارومرکزی جلوگیری می‌کنند.
  1. جارو مرکزی چگونه راه‌اندازی می‌شود؟

شاید برای‌تان این سوال پیش آمده باشد که این پروسه به چه صورت است که در زیر  آن را تشریح خواهیم کرد.

 

  1. جانمایی پریز : در ابتدا پلان ساختمان توسط کارشناسان با دقت بررسی شده تا بهترین مکان‌ها برای نصب پریزها بر روی نقشه تعیین شود. جای‌گیری پریزها را با توجه به متراژ خانه محاسبه می‌شود تا سیستم بتواند کل خانه را به خوبی پوشش دهد.
  2. لوله‌کشی: لوله‌هایی که قرار است در دیوارها تعبیه شود تا زباله‌های داخل خانه را به مخزن اصلی بفرستد همراه با جارو مرکزی در این مرحله خریداری می‌شوند. جنس این لوله‌ها PVC است و گرد و خاک و آلودگی را به خود جذب نمی‌کنند و همراه لوله‌کشی تاسیسات لوله‌کشی جارو مرکزی انجام می‌شود.
  3. مرحله نصب و راه‌اندازی: در مرحله آخر پریزهایی که در نقشه جاگذاری شده بودند پس از لوله‌کشی نصب می‌شوند. این پریزها درپوش دارند تا از ورود گرد و خاک و کثیفی به لوله‌ها جلوگیری به عمل بیاید. همانطور که قبلا گفتیم در پریز اتوماتیک خرطومی درون این لوله‌ها مخفی می‌شود .
  4. چند نکته در مورد جارو مرکزی:
  5. بهتر است که نکات استاندارد در طراحی سیستم جاروی مرکزی همواره مورد توجه قرار گیرد. اما سعی کنید هنگام جاروکشی از ورود اشیاء و یا اقلامی که می‌تواند منجر به آسیب یا گرفتگی لوله‌ها شوند ممانعت به عمل بیاورید. مثلا چسب، آرد مرطوب یا گچ خیس لوله‌ها را مسدود می‌کنند و شما را به دردسر می‌اندازند. یکی از آپشن‌هایی که شما می‌توانید تهیه کنید فیلتر مخصوص برای این اشیاست که روی تلسکوپی نسب می‌شود و در صورت ورد اشیا فلزی یا جواهرات این اقلام در محفظه‌ی فیلتر به‌دام می‌افتند.
  1. از کجا جارو مرکزی بخریم؟

شرکت جارو مرکزی آسایش یکی از پیشگامان طراحی و تولید جارومرکزی‌های خانگی و صنعتی است که  تولیداتش بخش وسیعی از نیاز مصرف‌کنندگان را پوشش می‌دهد. حیطه‌ی کاری شرکت آسایش از تولید جارو مرکزی مخصوص ساختمان‌های مسکونی و ویلاها تا تولید جارو برقی‌های دائم‌کار صنعتی، تولید جارو پرتابل مخصوص مکان‌های عظیم، جارو مخصوص کارواش، باکس مخصوص دندان‌سازی و پریز آرایشگاهی گسترده‌است. در محصولات شرکت آسایش جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز مانند ترموسوئچ حرارتی، موتورهای سایدچنل، موتورهای با راندمان بالا به‌کار رفته‌است. برای اطلاع از تولیدات شرکت ، استاندارد‌های نصب و جدیدترین اخبار  این صنعت به سایت جارومرکزی آسایش به آدرس WWW.ASAYESH.NET مراجعه فرمایید یا به اکانت اینستاگرام آن به آدرس @ASAYESH.OFFICIAL رجوع کنید.

  1. جارو مرکزی یک لایف استایل است

می‌دانیم که نظافت منزل پر زحمت است، اما با جارو مرکزی‌های آسایش تمیزکاری منزل به حرکتی دلپذیر و بی‌دردسر تبدیل شده است. سیستم جاروی مرکزی این روزها به عنوان یکی از امتیازات آپارتمان‌های نوساز به حساب می‌آید و باعث ذخیره‌سازی انرژی، کاربرد ساده و راحت و ایجاد هوای مطبوع و به دور از هرگونه آلودگی در محیط منازل شده است، تولیدات شرکت آسایش در طول  بیش از 2 دهه با ورود خود به بازار به سرعت متقاضیان بی شماری پیدا کرد و طراحی جذاب، کیفیت بالا و عملکرد فوق‌العاده خود را به نمایش گذاشته. جارو مرکزی آسایش در هزاران ساختمان در سراسر کشور نصب شده است و نصب آن در ساختمان یا کسب و کار شما برای آن ارزش‌افزوده‌ای به همراه دارد که غیرقابل چشم‌پوشی‌است.

 

 

 

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.