• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

لوله و اتصالات

لوله و اتصالات جارو مرکزی آسایش

 لوله و اتصالات جارو مرکزی آسایش یکی دیگر از افتخارات ما در ارائه محصولات با کیفیت و داخلی است.

تمامی این اتصالات توسط شرکت جارو مرکزی آسایش تولید شده و با نشان استاندارد کشور را دارا می‌باشد.

جنس این اتصالات از جنس PVC بوده و راحتی نصب و استقامت در عمل را به ارمغان آورده است.

لیست این محصولات شامل زانویی‌ها، لوله‌ها، سه راهی، بست‌های نگه دارنده و شاسی توکار می‌باشد.

محصولات توسط خود شرکت برای نمایندگی‌های مجاز شهرها ارسال شده و تمامی امور نصب و اجرا توسط لوله کش‌های مورد تایید انجام می‌شود.

اگر مایل به همکاری با ما هستید از طریق فرم پایین صفحه اقدام کنید تا ما با شما تماس بگیریم.

لیست لوله و اتصالات

لوله PVC مخصوص پریز اتوماتیک آسایش

با توجه به اینکه استفاده از پریز اتوماتیک در سیستم جاروی مرکزی نیازمند تجهیزات و تاسیسات مخصوص به خود می‌باشد. یکی از موارد حائز اهمیت در این مورد استفاده از لوله PVC مخصوص پریز اتوماتیک می‌باشد.

کارخانه جاروی مرکزی آسایش این افتخار را دارد که لوله‌های مخصوص جاروی مرکزی با پریز اتوماتیک را تولید نموده. اجرای سیستم لوله کشی جاروی مرکزی با پریز اتوماتیک باید از لوله های مخصوص استفاده نمود تا کارآیی سیستم دچار مشکل نشود.

شما مصرف کنندگان، سازندگان ساختمان و… می‌توانید جهت ثبت سفارش با واحد فروش شرکت جاروی مرکزی آسایش تمایل حاصل نمائید.

لوله PVC مخصوص جاروی مرکزی معمولی آسایش

یکی از محصولات با اهمیت در امر سیستم جارو مرکزی استفاده از لوله استاندارد با سیستم جاروی مرکزی می‌باشد. شرکت آسایش افتخار این را دارد که لوله PVC مخصوص جاروی مرکزی معمولی جهت اجرای لوله‌کشی سیستم جارو مرکزی را تولید می‌نماید.

از ویژگی های این محصول می‌توان به سطح داخلی کاملاً صاف، استحکام بالا در مقابل ضربه و فشار، مواد اولیه با خلوص بسیار بالا و … اشاره نمود. شما می‌توانید با تماس با واحد فروش شرکت آسایش محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید.

سه راهی T آسایش

یکی دیگر از محصولات مورد نیاز در اجرای لوله‌کشی سیستم جاروی برقی مرکزی، استفاده از سه راهی T می‌باشد. این سه راهی در شرکت جاروبرقی مرکزی آسایش تولید و عرضه گردیده است.

از ویژگی های این سه راهی می‌توان به صاف و صیقلی بودن سطح داخلی سه راهی و همچنین کیفیت بالای آن اشاره نمود.

شاسی توکار آسایش

این محصول مورد نیاز مجریان لوله‌کشی سیستم جاروی مرکزی می‌باشد. بدین ترتیب که در ابتدای لوله‌کشی در داخل منازل این شاسی در داخل دیوار تعبیه گردیده تا پس از اتمام کار ساختمان پریز مورد نیاز جهت سیستم جاروی مرکزی بر روی آن نصب گردد. شاسی های توکار در دو نوع معمولی جهت استفاده در پریزهای معمولی و نوع اتوماتیک جهت استفاده در سیستم پریزهای اتوماتیک استفاده می‌گردند.

یکی از ویژگی‌های این محصول استفاده از مواد با کیفیت در تولید بوده که این محصول را با محصولات دیگر قابل تمایز می‌سازد.

شاسی توکار نیز در کارخانه جاروی مرکزی آسایش تولید و قابل عرضه می‌باشد.

زانو 90 درجه کوتاه آسایش

یکی دیگر از محصولات قابل ارائه توسط کارخانه جاروی مرکزی آسایش زانو 90 درجه کوتاه جهت اجرای لوله کشی سیستم جاروی مرکزی می‌باشد. شایان ذکر است که این زانویی در دو نوع دوسر بوشن و یک سر بوشن تولید شده و قابل عرضه می‌باشد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سطح صاف و صیقلی داخلی اشاره کرد. همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت جهت بالا بردن مقاومت آن در برابر ضربه و فشار یاد کرد.

شما می‌توانید جهت سفارش و خرید این محصول با بخش فروش تماس حاصل نموده و ثبت سفارش نمائید.

سه راه 45 درجه آسایش

به دلیل حائز اهمیت بودن سیستم لوله کشی در جاروبرقی مرکزی، کارخانه  آسایش اقدام به تولید و عرضه لوله و اتصالات مخصوص جاروبرقی مرکزی کرده است. این محصولات با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت و مرغوب تولید شده. محصولی با کیفیت جهانی را توسط کارگران و متخصصان ایرانی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار داده است.

یکی از این محصولات در اتصالات سیستم لوله‌کشی جاروی مرکزی، سه راه 45 درجه می‌باشد. ویژگی‌هایی همچون سطح داخلی کاملاً صاف و صیقلی، استحکام بالا در مقابل ضربه و فشار قابل عرضه به مشتریان عزیز می‌باشد.

زانو 90 درجه اتوماتیک آسایش

جهت اجرای سیستم لوله کشی جاروی مرکزی با پریز اتوماتیک نیازمند محصولات و تجهیزات مختص به این سیستم می باشیم. لذا یکی از موارد مورد استفاده در لوله کشی سیستم جاروی مرکزی با پریز اتومایک زانو 90 درجه اتوماتیک است.

این محصول به گونه ای طراحی گردیده است که لوله خرطومی پریز اتوماتیک به راحتی در خمیدگی های ایجاد شده. با استفاده ازاین محصول، حرکت خرطومی به راحتی انجام می‌شود.

شما می توانید جهت سفارش این محصول با بخش فروش کارخانه جاروی مرکزی آسایش تماصل حاصل فرمائید.

زانو 90 درجه بلند آسایش

زانو 90 درجه بلند جهت استفاده در اجرای لوله کشی سیستم جاروی مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی های این محصول می‌توان به صاف و صیقلی بودن سطح داخلی و همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید اشاره کرد. شایان ذکر است استفاده در مواد اولیه مرغوب و با کیفیت باعث استقامت این محصول در برابر ضربه و فشار می‌گردد.

زانو 45 درجه آسایش

این محصول در دو نوع زانو 45 درجه یک سر بوشن و دو سر بوشن تولید و قابل عرضه می‌باشد. هر دو مدل زانویی‌ها در کارخانه آسایش تولید می‌شود.

شما می‌توانید جهت سفارش این محصول با واحد فروش کارخانه آسایش تماس حاصل نمائید.

زانو 45 درجه اتوماتیک آسایش

زانو 45 درجه اتوماتیک با توجه به اینکه استفاده از پریز اتوماتیک نیازمند لوازم مخصوص به خود می‌باشد. کارخانه آسایش بر آن شد تا این محصول را تولید نماید.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به استفاده از مواد با کیفیت و همچنین صاف و صیقلی بودن سطح داخلی آن اشاره نمود.

لوله و اتصالات | بست نگهدارنده پایه بلند و کوتاه آسایش

سیستم لوله‌کشی جاروی مرکزی برای ثابت نمودن لوله‌هایش در طول مسیر به بست نیاز دارد. در همین راستا بست نگهدارنده پایه بلند و کوتاه جهت ثابت نگهداشتن لوله‌های PVC جاروی مرکزی در سر جای خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر باعث عدم جابجایی سیستم تأسیسات جاروبرقی مرکزی می‌شود. بنابراین استفاده از بست نگهدارنده در طول مسیر لوله‌کشی بسیار حائز اهمیت است.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.