30
مرداد

آسایش چگونه از شما محافظت می‌کند !؟

معایب جاروبرقی

بدون بحث بیشتر، به معایب جاروبرقی می پردازیم:

استفاده از جاروبرقی های معمول باعث توزیع گرد و غبار و باکتری در خانه می‌شود و این مورد علائم آلرژی را نیز تشدید می‌کند؛ بنابراین متخصصان توصیه می‌کنند که از آن دور باشید و از “جارو های مرکزی و یا دستی” برای جلوگیری از بیماری‌ها و خطرات احتمالی آن برای سلامتی استفاده کنید.

برخی از مادران برای خواباندن نوزادان به صدای جاروبرقی متوسل می‌شوند! این پدیده “صدای سفید” نامیده می‌شود، یعنی از دستگاه‌هایی که صدای بلند دارند به عنوان ترفندی برای خلاص شدن از گریه نوزاد و خواباندن او استفاده می‌کنند.

اما طبق مطالعات انجام شده توسط آکادمی اطفال آمریکا، اثرات مخرب جاروبرقی در دراز مدت ظاهر می‌شود. این می‌تواند باعث کم شنوایی برای کودکان خردسال شود و به طور جدی به شنوایی آن‌ها آسیب برساند، به ویژه از آنجا که محدودیت شنوایی توصیه شده ۵۰ دسی بل است، اما اکثر ماشین آلات، صدای سفید با فرکانس بیش از ۸۵ دسی بل در ساعت را ایجاد می‌کنند که باعث آسیب شدید شنوایی برای کودکان می‌شود.

مضرات صدای جاروبرقی

 -پخش شدن گرد و غبار در محیط

– کیسه جاروبرقی و خطر ابتلا به سالمونلا و سایر میکروب‌ها

– تاخیر در توانایی شنوایی و زبانی کودکان

پخش شدن گرد و غبار در محیط

برخی تحقیقات و مطالعات دانشگاه کوئینزلند استرالیا نشان می‌دهد که باکتری‌هایی که در هوا پخش می‌شوند ممکن است از نوع خطرناک و کشنده‌ای باشند که با سندرم مرگ ناگهانی نوزاد مرتبط است.

گرد و غباری که در محیط کیسه جاروبرقی جمع می‌شود باعث انتشار مقدار زیادی سالمونلا و سایر میکروب‌ها در محیط خانه می‌شود.

حمل و نقل جاروبرقی

قوی ترین آنها با طول سیم برق و موقعیت نزدیکترین پریز برق محدود می شوند. علاوه بر این، برخی از مدل‌ها بزرگ و سنگین هستند که باعث می‌شود کمتر قابل حمل باشند. زمانی که یک مرکز دارای یک سطح بزرگ یا چندین طبقه باشد، قابلیت حمل به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود. سهولت استفاده مستلزم چندین ماشین، سیم های بلند یا اتصال مجدد مداوم به پریزها است.

جاروبرقی نیاز به تعمیر و نگهداری قطعه دارد

vacuumrepairlittleton

هنگامی که کیسه گرد و غبار پر شد یا فیلتر مسدود شد ، نمی توانید به جارو کردن ادامه دهید. اگر عجله دارید یا فراموش کرده اید کیسه های یدکی بخرید، جایگزینی آنها می تواند دردسر بزرگی باشد. علاوه بر این، برخی از کیسه ها و فیلترها متوقف می شوند و جاروبرقی های جدیدتر ممکن است از پیوست ها یا مدل های مختلف استفاده کنند.

چرا جارو آسایش ؟

با توجه به اینکه جارو آسایش در بالکن واحد شما و یا به صورت مرکزی در ساختمان اجرا می شود ، هیچ یک از معایب ذکر شده را ندارد!

تکنولوژی پریز اتوماتیک آسایش باعث میشود تا از شر حمل و نقل جارو – صدای زیاد جارو و گرد و غبار و آلودگی های جارو در امان باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر فقط کافیست فرم زیر را پر کنید.