• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی

شاید پیش آمده است که حین جستجو برای خرید جاروبرقی خانگی و بهترین مارک جارو برقی با محصول جارو مرکزی مواجه شده باشید. برای شما این سوال پیش آمده باشد که جاروی مرکزی چیست؟ و چه برتری‌هایی نسبت به جاروی برقی معمولی دارد؟

  • جاروبرقی مرکزی خانگی چیست؟

جاروبرقی مرکزی خانگی برعکس جاروبرقی خانگی متداول ثابت است. در نسل‌های قبل دستگاه مکنده‌ی آن در زیرزمین یا پارکینگ خانه نصب می‌شد و از طریق پریزها در واحدهای مختلف نظافت محیط انجام می‌گرفت. در نسل جدید، هر واحد به طور مجزا یک دستگاه مکنده اختصاص یافته‌ است و مانند پکیج‌های آبگرمکن بیرون واحد در بالکن نصب می‌شود. پریزهای ثابت با پریزهای اتوماتیک توکار جایگزین شده‌اند و خرطومی داخل لوله‌کشی پریز مخفی است. شلنگ به میزان دلخواه از پریز بیرون کشیده می‌شود (به‌طول 12 یا 15 متر) نظافت انجام می‌شود. سپس به کمک مکش دستگاه شلنگ خرطومی دوباره به پریز اتوماتیک باز می‌گردد.

  • مقایسه جاروبرقی خانگی با جاروبرقی مرکزی

در این محصول دیگر مانند جاروبرقی معمولی نیاز به جابجایی دستگاه مکنده وجود ندارد. شلنگ خرطومی مخفی است و بنابراین این محصول کمترین جای ممکن را اشغال می‌کند. به دلیل تکنولوژی فیلتراسیون و جایگیری جاروبرقی مرکزی خانگی در بیرون محل زندگی، گردغبار و آلودگی هوا حین جارو زدن و نظافت به صفر می‌رسد. این به خصوص برای کسانی که مشکل تنفسی دارند، بسیار مناسب است. سرو صدای تولید شده توسط جارو مرکزی بسیار کم است، بنابراین می‌توان در تمام اوقات شبانه‌روز به نظافت و جارو کردن پرداخت.

قیمت جاروبرقی مرکزی خانگی بسیار به صرفه است و در دنیای امروز به بخشی ثابت از ساختمان‌ها تبدیل شده است. جاروبرقی معمولی مانند تکنولوژی‌های دیگر از دهه‌ها اکنون توسعه یافته و نسل‌های جدید آن در قالب جارو مرکزی به استانداردی برای خانه‌ها تبدیل شده‌اند.

اگر کنجکاو هستید تا در مورد این محصول بیشتر بدانید، شرکت جارو مرکزی آسایش تولید‌کننده‌ی برتر این محصول می‌باشد. شرکت جارو مرکزی آسایش با بیش از 70 نمایندگی در ایران توانسته‌ محصولات خود را عرضه کند.

جارو مرکزی آسایش مفتخر است، برترین تولید کننده کشورمان باشد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی نصب و کارکرد این محصول می‌توانید ویدیوهای ما را در کانال آپارات مشاهده کنید یا ما را در اینستاگرام به آدرس Asayesh.official دنبال کنید.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید می‌توانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.