• واحد فروش : 02186128213
  • خدمات پس از فروش : 02156418788

کاهش آلودگی محیطی با جارو مرکزی

جاروی مرکزی

یکی از مزایای استفاده از سیستم جارو مرکزی در منازل نصب دستگاه در خارج از منازل صورت میگیرد.(فواید جارو مرکزی) اثرات ناشی از جاروهای برقی همچون ایجاد گرما، صدای ناهنجار، گرد و خاک و بازگشت گرد و غبار را از بین خواهد برد. جارو مرکزی ذرات گرد و غبار را از طریق لوله کشی انجام شده برای سیستم جارو مرکزی از منزل خارج خواهد نمود و پس از عبور از فیلترهای تعبیه شده وارد هوای آزاد بیرون ساختمان میگردد.

آلودگی صوتی یکی از کاهش آلودگی محیطی با جارو مرکزی

یکی دیگر از آلودگی‌ها، آلودگی صوتی است که جارو مرکزی آسایش کاهش این معضل را محیا کرده. دستگاه‌های جاروبرقی دارای صدای ناهنجاری هستند که این امر باعث میگردد تا مصرف کنندگان بعلت مسائل آپارتمان نشینی نتوانند در هر ساعتی در طول شبانه روز از آن استفاده نمایند. اما سیستم جارو مرکزی بسیار کم صدا عمل نموده و با توجه به اینکه در فضای خارجی واحدها نیز نصب میگردد، به هیچ عنوان تولید صدا نمیکند و باعث راحتی استفاده از آن و کاهش آلودگی های صوتی نیز میگردد.

دستگاه جارو مرکزی دارای قدرت مکش بالایی هستند. هوا را با سرعتی ثابت و بدون توقف در لوله‌های تعبیه شده در سیستم به جریان می اندازند و این امر باعث میگردد که تمامی گرد و غبار و آلودگی‌های منازل را از بین برده و تجربه ای متفاوت از نظافت منزل به مصرف کننده ارائه دهد. این عملکرد باعث بهبود هوای درون خانه نیز گردیده و  افراد دچار ناراحتی‌های تنفسی و یا آسم به راحتی بتوانند در فضای خانه تنفس نمایند.

تماس با ما

برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های

۰۲۱۸۸۶۸۶۵۱۸۰۹۱۲۰۷۵۱۴۹۵ و یا صفحه اینستاگرام جارو مرکزی آسایش به آدرس asayesh.official در ارتباط باشید.

اگر درباره محصولات شرکت پرسشی دارید میتوانید با اعلام شهر و شماره تماس خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید.